1 AN DE ,,PASIUNILE MELE”

Marți, 25.11.2014 se împlinește un an de la creearea acestui blog, o proiecție a pasiunilor mele 🙂 În acest timp am realizat peste 500 de articole având legătură cu seriale turcești(Suleyman Magnificul,Feriha,Drumul lui Emir, Dragoste la prima vedere, A.Ș.K., Trădarea, O mie și una de nopți și Lale Devri), cărți(religioase, bestselluri și alte cărți populare), rețețe și în cele din urmă mai mult de 180 de rezumate ale episoadelor din serialul fenomen ,,Clona”. Eu am făcut tot posibilul că munca mea să vă fie pe plac și sper că am reușit 🙂 La mulți ani ,,Pasiunile mele” ! Aștept cu nerăbdare să sărbătorim 2, 5 și 10 ani pe blog 🙂

Cu această ocazie vă voi face un mic cadou tuturor 🙂 În fiecare zi a săptămânii 25-31 noiembrie voi posta câte ceva reprezentativ pentru o anumită activitate pe blog(de ex. niște melodii dintr-un serial, rezumatul unei cărți sau varianta acesteia în pdf) Dacă aveți vreo sugestie puteți să o menționați într-un comentariu și în limita timpului disponibil și dacă pot o voi îndeplini!

2 gânduri despre „1 AN DE ,,PASIUNILE MELE”

Lasă un răspuns

