Ziua serialului ,,Trădarea”

Am ales să dedic această zi serialului dramatic ,,Trădarea” care m-a fascinat și care m-a impresionat datorită poveștii de viață a familiei Akarsu. Nu cred că mai este nevoie să mai menționez în ce constă acțiunea acestuia, însă cei care nu l-au urmărit încă pot citi următoarele articole : https://hayatseviyor.wordpress.com/2014/07/25/tradarea-descrierea-sezonului-1/ https://hayatseviyor.wordpress.com/2014/11/20/tradarea-descrierea-sezonului-2-episoadele-39-79/ . Descrierile episoadelor realizate de blogul Pulbere de stele le găsiți atât pe acela cât și distribuit pe al meu.

Melodii din serialul ,,Trădarea”:

Melodii subtitrate cântate de Inci și Mete(preferații mei):

Care sunt personajele voastre favorite?

Ale mele Cemile, Osman, Berrin,Aylin, Soner,Hasefe, Mete și Inci( 🙂 )

Dacă aveți întrebări legate de serial(sau dacă vreți să aflați numele unei melodii) să nu ezitați să mă întrebați! Voi încerca să vă răspund în limita timpului disponibil!

Lasă un răspuns

