Lectura – una din pasiunile mele

Dragii mei, după cum v-am mai spus sunt pasionat de lectură, și de cărți și de romane 🙂 Deși am multe cărți, asta nu mă împiedică să achiziționez altele și altele și altele. Printre preferatele mele se numără:

– Inimă de cerneală de Cornelia Funke

– Percy Jackson și Olimpienii de Rick Riordan

– Piramida Roșie de Rick Riordan

– Charlie și fabrica de ciocolată, Matilda,Vrăjitoarele de Roald Dahl

– Luminile Nordului de Philip Pullman

– Bastarda Istanbulului de Elif Shafak

– Portretul unei familii turcești de Irfan Orga

– Focul din cer și alte povestiri de Olesea Nicolaeva

– Winnetou de Karl May

– Punci cu porunci de Michael Ende

– Baltagul de Mihail Sadoveanu

– Singur pe lume de Hector Malot

– Suleyman Magnificul și sultana Hurrem

Pe lângă cele enumerate mai sunt foarte mult cărți care mi-au plăcut foarte tare. Care sunt cărțile voastre favorite?(primele 10)

Aici găsiți o mulțime de cărți în versiune pdf:

Cartile existente in grup 2013-13.08.2014

Lista (reactualizată) carti grupul In lumea cartilor

Ultimele mele achiziții sunt:

– Hoțul de cărți(pe care am primit-o acum câteva ore)

– La răscruce de vânturi

– Dama cu camelii

– O poveste haioasă

– Pumnalul tăinuit. Luminile Nordului(vol 2)

După ce le voi citi vor reveni pe blog cu recenziile acestora!

Lasă un răspuns

