,,Suleyman Magnificul și Sultana Hurrem. Dragoste și moarte la Istanbul”

După cum v-am promis am început să citesc din cărțile despre sultanul Suleyman și am să vă prezint impresiile despre această primă carte.. În primul rând vreau să vă spun că este o lucrare împărțită în două părți: una dedicată lui Suleyman și alta dedicată sultanei Hurrem..În al doilea rând, conținutul cărții reprezintă adevărul istoric și este bazat pe multitudinea de izvoare istorice existente.. Astfel dacă aveți anumite nelămuriri legate de acea perioadă a Imperiului Otoman aveți șanse să vă găsiți răspunsul la întrebări citind această carte.. Mie unul mi-a plăcut foarte tare, deoarece am reușit să fac comparații între serial și carte și am ajuns la concluzia că ambele sunt foarte bine realizate fiecare având farmecul ei corespunzător.. Totodată parcurgând capitolele(Nașterea sultanului, diverse campanii, Nunta lui Ibrahim Pașa, Sultana Mihrimah, Uciderea prințului Mustafa etc.) mi-am amintit momentele din serial cu suspansul și farmecul lor 🙂 Prin urmare vă recomand lectura operei lui Erhan Afyoncu care poate fi achiziționată din Librăriile Humanitas,Diverta, din supermarket-uri(Carrefour,Kaufland) sau online de pe diferite site-uri precum elefant.ro,emag, cărturești etc.

Aici găsiți niște fragmente din carte(sincer nu reprezintă niște capitole prea interesante, însă atât am reușit să găsesc pe internet): Suleyman_Magnificul_site_

Lasă un răspuns

