La mulți ani 2015 :)

Dragi cititori, a venit și sfârșitul anului 2014 și în puțin timp va începe noul an..Nu știu cum a fost la voi, însă la mine acest an a fost destul de prosper.. Poate nu a fost plin de bucurii și realizări, însă mă mulțumesc cu atât 🙂 Eu zic că a venit timpul să facem și o listă cu tot ce am făcut anul acesta aici pe blog.. În primul rând, am postat rezumatele mai multor seriale(Suleyman Magnificul,Feriha, Dragoste la prima vedere, A.Ș.K., Clona-235/248 etc.). Apoi, am postat recenziile mai multor cărți pe care le-am citit (de aventură, SF, religioase, cu subiect dramatic etc.).. La anul sper să termin rezumatele mai multor seriale deja începute plus a unora noi, apoi să postez recenziile la mult mai multe cărți 🙂 Și ca să închei această postare, vă urez un an nou plin de sănătate, fericire, bucurie și înțelegere pentru voi și pentru cei dragi vouă 🙂 Totodată vă urez să reușiți să vă atingeți toate obiectele și să aveți cât mai multe realizări! Și eu voi avea nevoie de succes deoarece în acest an am examenul de capacitate și va trebui să aleg ce liceu și ce specializare voi urma în următorii ani.

Pentru cei interesați, aici găsiți niște mesaje foarte frumoase atât în română, cât și în limba turcă: http://launpahardeceaiturcesc.wordpress.com/2014/12/31/despre-anul-nou-in-turcia-plus-bonus-mesaje-de-felicitare-in-turca/

Dünyayı değiştirmek istersen, yüreğine inan, dostlarına güven, sevgine sarıl. Yeni Yılın senin başarılarının anahtarlarıyla tüm kapıları açacaktır. – Dacă îţi doreşti să schimbi lumea, urmează-ţi inima, încrede-te în prietenii tăi, lasă-ţi iubirea să te învăluie. Anul Nou va deschide toate uşile cu cheia succeselor tale.

MUTLU YILLAR 🙂 (La mulți ani!)

Lasă un răspuns

