,,La răscruce de vânturi” de Emily Bronte

,,Sfidat, timpul nu i-a alterat semnificaţiile general-umane, nici farmecul poveştii de iubire, nici puterea hipnotică imprimată de fantasticul atmosferei, de caracterele violente şi întru câtva stranii ale personajelor, de dramatismul acţiunii. Toate acestea sunt, de fapt, semne ale clasicităţii. Marginalul Heathcliff, incarnare a resentimentului convertit în demonism, cele două Catherine, întruchipări ale nevoii de dragoste intrate în conflict cu o ordine socială constrângătoare, isteaţa Nelly Dean, slujitoarea credincioasă a unei familii în ruină, precum şi ceilalţi – toți sunt eroii unui roman despre subteranele sufletului omenesc şi pasiunea ce devine stihie, despre eterna fascinaţie a abisului şi misterul, rămas nedesluşit, al Răului.”

Prezentarea am preluat-o de pe site-ul editurii Arthur 🙂 Eu nu am terminat cartea de citit, m-am oprit pe la pagina 100 și ceva(din 370) deoarece se citește destul de greu și m-a plictisit.. Esența cărții nu este urâtă, însă nu am mai avut răbdare să îmi pierd timpul cu ea.. Nu vreau ca părerea mea să va influențeze, așa că dacă doriți citiți-o, poate vouă o să vă placă 🙂

La răscruce de vânturi

Lasă un răspuns

