,,Maral” – 2 Bolum Fragmani (Promo-urile episodului 2)

 Primul promo al episodului 2: http://izleyiciplatformu.com/video/1262-dizi-fragman-maral-2bolum-1fragmani.html

Traducere:

Sarp: Am dreptul să știu..Cine este tatăl meu? Al cui fiu sunt?

Nilufer(mama lui Sarp): Tu ești fiul meu.. Nu e suficient?

Asistenta lui Maral: Tot magazinul așteaptă să afle care este prima ta creație..

Sarp: Să nu-mi dai numele, Ok?

Maral: Ai fugit ca să mă ajuți?

Halis: Dacă nu vii la mine cu un nume în jumătate de oră..

Maral: Voi fi concediată!

Halis: Arya nu este singura persoană care vrea să ne salveze din această încurcătură..Mai este cineva..

Deniz: Cine?

Halis: Fiul meu.

Deniz: Oh..nu.. Chelnerița va rezolva problema.. S-a întors Orktun

Orktun: Am decis să  mă întorc.. Bineînțeles ca s-o ajut pe Maral

Sarp: Socotelile mele sunt cu o singură persoană.. cu niciuna în plus

Al doilea promo al episodului 2: http://www.tv8.com.tr/video/maral-en-guzel-hikayem/maral-en-guzel-hikayem-2bolum-2tanitimi/3599

Traducere:

Halis: Nimeni nu poate vorbi cu mine așa..

Sarp: Nu este în interesul nostru.

Tahsin: Ce nu ne interesează?

Sarp: Nu mai este nimic de făcut în situația asta.. Viața.. Uneori inocenții cad în prăpastie..

Deniz: Ți-am zis s-o ții pe Arya departe de muncă..Nu trebuie s-o șteargă de aici..

Halis: Trebuie să preiei activitatea înainte că curenții să fie prea puternici..

Orktun: Voi îndura pedeapsa pentru comportamentul Aryei..

Maral: Sarp? Ce faci?

Sarp: Mă camuflez..

Bunica lui Maral: Am observat cum te soarbe din priviri..

Maral: Suntem doar prieteni.

Sarp: Jur că am găsit-o..

Maral: Juri că ai găsit-o.

Sper să vă placă 🙂 Episodul 2 se va difuza în Turcia de la 20.00 pe TV8(poate fi urmărit live și online)! Voi încerca să-i postez rezumatul până duminică seara 🙂

10404293_805195599553770_4129351687699109377_n

Lasă un răspuns

