,,Maral” – 4 Bolum Fragmani (Promo)

Primul promo: http://www.tv8.com.tr/video/maral-en-guzel-hikayem/maral-en-guzel-hikayem-4bolum-tanitimi/3974

  Traducere:

Halis: De ce ai numit tortul, Nilufer? (?)

Sarp: Ai spus că el o să vină, că va veni dar nu vine niciodată..Iubesc această floare ce stă întotdeauna în apă..Ea este puternică,dar când te uiți la ea, defapt este fără rădăcini și singură..Mi-ai salvat viața, îți mulțumesc mult!

Deniz: Ai aflat veștile? Nu vii să mă feliciți?

Taso(Tahsin): Dacă vrei putem demisiona..

Sarp: Niciodată

Deniz: Dacă nu mai aveți nimic de spus, întâlnirea noastră s-a terminat.

Canan: Mai am eu ceva de spus

Sarp: El nu mă vrea, nu mă iubește, ce pot face? Să găsim altă cale.

Halis: Te-am concediat fiule!

Al doilea promo: https://www.youtube.com/watch?v=Gic0tsrAo68&app=desktop

Traducere:

Maral: Nu-mi pot pierde jobul din cauza ta,Alara!

Canan: Nu îndrăzni să mă faci de rușine,Maral!

Halis: Tu nu ești potrivită pentru această muncă..Nu ai viziune

Maral: Toată lumea crede că sunt puternică, sunt speriată de moarte de prentenții..

Halis: Ești vagabond dar ești determinat.. Tu semeni cu mine când eram tânăr..

Maral: Noapte bună, tinere!

Asli: Cum ai făcut-o..?.. aww!!

Canan: Ce se întâmplă aici? Filmezi un film aici?

Alara: Tu ești amatoare, eu sunt un top model! Ok?

Taso: Am găsit-o!

Sarp: Știu că faci treabă bună când ești momente grele…Sunt multe lucruri ce pot fi învățate de la tine!

Lasă un răspuns

