,,Maral” – 8 Bolum Fragmani(Promo-uri)

Primul promo: https://www.youtube.com/watch?v=uPptzBl9OHM

Traducere:

Halis: Este greșeala mea..Îmi cer scuze..

Benan:  Dacă Arya îi spune lui Halis ce s-a întâmplat voi fi distrus..

Deniz: Îți vei părăsi locul de muncă dacă Halis va ști adevărul?

Benan: Deniz, tu nu poți face această mârșăvie!

Deniz: Ba pot..

Sarp: I-am promis lui Maral că nu voi face nimic altceva..

Taso: Vei renunța la răzbunare?

Maral: Știi video-urile lui Kaan care îl blamează pe Oytun? Sarp le-a făcut..

Asli: Ce a făcut băiatul ăsta?!

Maral: Arya îl suspectează și ea.. Are dovezi..

Deniz: Ce faci aici la ora asta, dragă Arya?

Sarp: Lasă-mă singur acum.. S-a terminat..

Deniz: Maral este foarte iscusită și rezolva tot încât nu mai am nimic de făcut.

Oytun: Am descoperit ceva despre tine..

Sarp: Ce este?

Al doilea promo: https://www.youtube.com/watch?v=EgLZ3DgEVw4

Traducere:

Halis: Fiica mea..

Yaman: Timpul pentru următoarea mutare a venit

Sarp: Mă ameninți? Lăsați-o să strice partea cea mai slabă..

Arya: Ce ai descoperit?

Canan: Fața adevărată a lui Sarp

Sarp: Nu este fratele meu sau așa ceva.. Singură persoană la care mă gândesc este Maral, frate..

Arya: Ce vom face acum?

Maral: Voi merge, voi lua acele documente..

Oytun: Vrei să provoci necazuri?

Halis: Ce se petrece aici?

Arya: Nu știu nimic în legătură cu tine, chiar dacă ești cu noi de ceva timp..Ești îndrăgostită?

Maral: Da..

Deniz: Arya este foarte geloasă pe tine..

Arya: Ești într-o relație cu Benan? Am avut încredere în tine dar s-a dovedit că ești o persoană crudă..Să-ți fie rușine! Du-te naibii!

ep 8 fragment

Lasă un răspuns

