,,Maral” – 10 Bolum Fragmani(Promo)

Promo: https://www.youtube.com/watch?v=iQBBhrMKqGs&feature=youtu.be

Traducere:

Arya: Eu plec..După ce plec eu, Maral va pleca și ea.

Maral: M-ai făcut să cred..

Arya: Am greșit..Nu ai scânteia.

Sarp: Vreau s-o protejez dar nu pot.

Maral: Mă voi întoarce la cafenea, nu?

Halis: Uită!

Deniz: Cum?

Halis: Ia-l, este contractul tău!

Sarp: Eu nu-l urăsc doar pe Halis.. Nu-mi place viața lui luxoasă, falsă.. Dacă Maral devine una din ei..

Canan: Tu vei intra în înalta societate, viața ta se va schimba fără a te întoarce înapoi.. Ești gata?

Deniz: Ea va fi pe platformă, tu vei fi una din persoanele care o va sluji..

Maral: Voi juca acest joc cu regulile lui..

Sarp: Tu nu ai nimic de pierdut înafără de propria-ți persoană?

ep 10 fragment

Lasă un răspuns

