,,Maral” – 12 Bolum Fragmani(Promo)

Promo: https://www.youtube.com/watch?v=DoAv0vqmMa4&feature=youtube_gdata_player

Traducere:

Muhsin: Atâta timp cât sunt șef aici, nu voi permite o astfel de schimbare..

Maral: Dar maestre..

Muhsin: Poate o persoană să schimbe atât de multe deodată..

Sarp: Ce s-a întâmplat Maral?

Maral: Salariile au fost micșorate..

Alara: Ce poate face Maral?! Ea este corectă desigur.. Sunt bani.. Cu cât vei vrea mai mult cu atât vei câștiga mai mult..

Sarp: Eu am încredere în Maral

Alara: Dacă și în situația asta ai încredere în ea se numește iubire.. și te împiedică să vezi adevărata față a persoanei iubite

Sarp: Nu întreba, nu vorbi, nu spune nimic.. Este de datoria mea să fac acest lucru în această relație?

Maral: Îmi cer scuze..

Sarp: Defapt eu îmi cer scuze..

ep 12 fragment

Lasă un răspuns

