Cărți adăugate în bibliotecă (mai 2015)

Luna mai a fost întradevăr o lună bogată în cărți citite, dar și în cărți primite, respectiv cumpărate..Biblioteca mea s-a îmbogățit cu 17 titluri, dintre care doar 5 le-am cumpărat, restul le-am primit 🙂

  •   Cărți cumpărate prin intermediul Clubului de lectură (Persepolis 2 și Tronul de foc)

DSCN2215

  • Cărți primite prin intermediul Clubului de lectură ( Printre psalmi și Scrisoare de dragoste)

DSCN2216

  • Cărți primite cadou de la o persoană specială 🙂 (cele 3 volume din Cel mai iubit dintre pământeni)

DSCN2211

  • Cărți primite cadou în urma unui concurs de pe Reading Addict ( Casa tatălui meu. Ani de trândăvie și 40 de zile). Cu această ocazie îi mulțumesc persoanei care administrează pagina 🙂

DSCN2209

  • Cărți primite de la Editura Arthur căreia îi mulțumesc mult 🙂 (Mireasa prințului, Al cincilea val, Austerlitz și O sută unu dalmațieni)

DSCN2212

  • Carte cumpărată cu ocazia zilei de 1 iunie 🙂 (Four. O antologie Divergent)

DSCN2213

  • Cartea ,,Black Beauty” achiziționată de la librărie 🙂

DSCN2218

  • Proaspăt lansată la Bookfest ,,Sticletele” cumpărată de pe internet și drept cadou am primit ,,Teatru” de Vasile Alecsandri

DSCN2219

Poate să vină vara(și vacanța) că am stocuri asigurate 🙂 Să sperăm că și luna iunie va fi însoțită de noi titluri 🙂

4 gânduri despre „Cărți adăugate în bibliotecă (mai 2015)

Lasă un răspuns

