Planuri de lectură pentru vacanța de vară 2015

M-am hotărât să fac o listă cu cărțile pe care doresc să le citesc în decursul lunilor  iunie – septembrie și să le grupez pe edituri( o idee care mi-a venit datorită lui Răzvan van Firescu 🙂 ). Unele sunt citite, că de la 1 iunie încoace n-am stat degeaba 🙂

GRUPUL EDITORIAL ART (ART, ARTHUR,PALADIN)

NEMIRA

TREI

  • ,,Sub aceeași stea” de John Green
  • ,,Orașe de hârtie” de John Green
  • ,,Endgame.Jocul final:Convocarea” de James Frey, Nils Johnson Shelton
  • ,,40 de zile” de Chris Simion

LITERA

  • ,,Sticletele” de Donna Tart (proaspăt lansată la Bookfest pe care abia aștept s-o savurez 🙂 ) – recenzia aici: https://hayatseviyor.wordpress.com/2015/07/24/sticletele-de-donna-tartt/
  • ,,Soția sultanului” de Jane Johnson

  NICULESCU

  • ,,Splendida cetate a celor 1000 de sori” de Khaled Hosseini (după lectura Vânătorilor de zmee abia aștept să citesc și altceva scris de acest autor)

POLIROM

  • ,,Cele 40 de legi ale iubirii” de Elif Shafak
  • ,,Istanbul” de Orhan Pamuk
  • ,,Mâini cuminți. Copilul meu autist” de Ana Dragu

   HUMANITAS

  • ,,Domnul Ibrahim și florile din Coran” de Eric-Emmanuel Schmit

ORIZONTURI

  • ,,Rivala din harem(vol 1,2)” de Jean-Michel Thibaux

   GRUPUL EDITORIAL CORINT (CORINT/LEDA/CORINT JUNIOR)

Pe lângă acestea am de gând să mă relaxez colorând ilustrații ale lui Millie Marotta din ,,Târămul viselor. O aventură în culori cu animale și mii de flori” 🙂

VIVALDI

  • ,,Huzur” de Ahmed Hamdi Tanpinar

Titlurile îngroșate reprezintă prioritățile mele 🙂 Sper să reușesc să citesc cât mai multe titluri din această listă. Cu siguranță va fi o vară plină de lecturi bune! Spor la citit vă urez și vouă 🙂

Titlurile scrise cursiv sunt adăugate pe parcurs, nefiind în planurile inițiale!

Lasă un răspuns

