Concurs august 2015 (ÎNCHEIAT)

Tot ne aflăm la sfârșitul lunii august și mai e puțin până se termină vacanța, m-am hotărât să organizez un concurs. Premiul constă în cartea ,,Ucideți generalul” de Bogdan Hrib 🙂

Pentru a intra în posesia premiului trebuie să parcurgeți următorii pași:

  1. Like paginii Pasiunile mele ( https://www.facebook.com/pages/Pasiunile-mele/1417559651863452 )
  2. Într-un comentariu (ori pe blog, ori pe pagina de facebook) menționați o carte citită în vacanță care v-a plăcut și motivați alegerea.

Durata concursului: 29 august – 31 august (până la ora 12,00)

Extragerea la sorți se va face pe 31 august și câștigătorul va fi ales prin random.org!

Succes 🙂

11913981_740995509360222_8914477306638056090_n

 UPDATE: Câștigătorul concursului este Delia Pop 🙂 Felicitări!!

concurs august

2 gânduri despre „Concurs august 2015 (ÎNCHEIAT)

  1. O carte pe care am citit-o vara aceasta si care mi-a placut este „Orase de hartie” de John Green. Aceasta carte m-a surprins, pentru ca nu ma asteptam ca o carte scrisa de acest autor sa imi placa, si mai mult de atat sa ma tina cu sufletul la gura.
    Mi-a placut, pentru ca este o carte scrisa foarte bine, care nu te plictiseste si este o lectura usoara. 🙂 Bafta tuturor!

Lasă un răspuns

