Cărți adăugate în bibliotecă (septembrie 2015)

Luna septembrie nu s-a lăsat mai prejos și m-am înnoit cu o mulțime de cărți superbe 🙂

  • Editura Nemira mi-a făcut bucuria de a-mi trimite această carte minunată 🙂 Mulțumesc mult pentru ,,Viața de poveste a lui A.J.Fikry” 😀

  • ,,Cartea pierdută a vrăjitoarelor” și ,,O cale îngustă spre nordul îndepărtat” mi-au fost oferite de Editura Litera căreia îi mulțumesc mult 🙂

  • Colegii mei din comunitatea Literatura pe tocuri m-au înnoit cu ,,Poveste de iarnă”, ,,Cuvântul pierdut”, ,,Inițiatoarea” și ,,China, jurnal în doi timpi” 🙂

  • Am fost la Noapte Cărților Deschise organizată de Librăria Humanitas și mi-am cumpărat ,,Dash, Lili și Cartea Provocărilor” și ,,Concert în memoria unui înger” 🙂

  • Exact în ultima zi a lunii septembrie dragii mei prieteni de la Grupul Editorial Art mi-au trimis aceste minunate cărțulii: ,,Catalogul ființelor fantastice”, ,,Vând kilometri”, ,,O istorie a Țării Vampirilor”, ,,Și v-am spus povestea așa”, ,,Caterina Categoric”, ,,Pianul mecanic” și ,,Ultimul polițist” 🙂 Mulțumesc mult!

În total m-am înnoit cu 16 cărți 🙂 Foarte bine!

   Voi ce cărțulii v-ați mai cumpărat/ați primit? 😀

2 gânduri despre „Cărți adăugate în bibliotecă (septembrie 2015)

  1. singura carte din tot teancul pentru care te invidiez este Poveste de iarna. :)) In luna septembrie mi-am cumparat Cascada Soaptelor de la ed. Leda și am primit pentru recenzii :Regi blestemati vol 3 și 4 de la ed. Litera si de la libris :Forma apelor si primul volum din Cronicile familiei Cliffon:Doar timpul ne va spune… cam atat ..

Lasă un răspuns

