,,Endgame.Jocul Final: Convocarea” de James Frey și Nils Johnson-Shelton

,,Jocul Final e real. Jocul Final a început.
Oare exuberanţa va învinge puterea?
Prostia va fi mai presus de bunătate?
Lenea va birui frumuseţea?
Învingătorul va fi bun sau rău?
Există un singur mod de a afla.
Citeşte Endgame – Jocul final. Convocarea!”

Am auzit mai demult de această carte și mi-am dorit s-o citesc. Mi-a făcut o impresie foarte bună și aștept cu nerăbdare să apară continuarea toamna aceasta la Editura Trei. Volumul de față reprezintă începutul trilogiei ,,Endgame”, un fenomen mondial. Pentru prima oară apare un astfel de proiect interactiv carte-joc. Google Niantic Labs a creat o aplicație mobilă prin intermediul căreia puteți juca o versiune a Jocului Final.

Poate vă întrebați ce este cu acest Joc Final și de aceea am să vă explic. Jocul Final constă într-o confruntare între 12 jucători tineri (13-20 de ani), reprezentanți a douăsprezece seminții străvechi. Jucătorii se antrenează de la vârste fragede pentru a fi pregătiți, întrucât nimeni nu știe când va începe confruntarea. 12 meteoriți se prăbușesc  în douăsprezece locuri diferite de pe glob unde se află jucătorii. Din acest moment pentru ei Jocul Final a început, nu și pentru majoritatea populației care nu cunoaște adevărul.

Jucătorii își părăsesc țările natale, familiile și se duc în China la convocare, unde fac cunoștință între ei și unde află ce misiune au: să găsească trei chei, cheile Marii Enigme. La sfârșitul Jocului Final un singur jucător va fi câștigător. Cu excepția oamenilor care fac parte din seminția sa, toată populația globului va dispărea.

Jocul Final nu are reguli. Jucătorii se pot omorî între ei, pot crea alianțe. În acest prim volum un singur jucător va găsi Cheia Pământului. Unii jucători vor muri în încercarea de a câștiga. Alții vor supraviețui și vor avea șansa de a descoperi celălalte chei. Din acest joc nu vor lipsi poveștile de dragoste, dezamăgirile, eșecurile, trădările. Mai multe veți afla citind acest volum care, sper eu, vă va plăcea. Dacă vă place aventura, suspansul, povestea asta e perfectă pentru  voi!

Din această carte ai multe de învățat, printre care și importanța iubirii. Ce este mai important decât iubirea? Nimic, evident. Iubirea este cel mai valoros lucru din lume. Este o armă de temut. Poate mângâia, dar, de asemenea, poate și să ucidă! Iubirea este cel mai mare cadou oferit nouă de viață, de Dumnezeu. Iubirea poate învinge obstacole, dușmani, te poate aduce pe cele mai înalte culmi ale succesului. Trebuie doar să știi cum s-o folosești! În același timp înveți cât este de important să te sacrifici pentru o cauză nobilă, pentru propria familie. Doar făcând sacrificii poți reuși!

Frey și Shelton sunt niște scriitori extrem de talentați! Am citit atât recenzii pozitive, cât și negative ale acestei cărți și încă odată am ajuns la concluzia: nu există cărți bune și cărți slabe, ci există oameni diferiți, care le interpretează diferit! Toate cărțile sunt bune, căci cel care le scrie depune un efort extrem de mare. Chiar dacă nu ne place o carte anume, trebuie să apreciem autorul și munca depusă de acesta. Nu ne-a plăcut nouă, însă poate o să le placă altora. Cam atât am avut să vă spun..

     LECTURĂ PLĂCUTĂ 🙂

     Îi mulțumesc mult Editurii Trei pentru că mi-a oferit șansa de a citi această carte minunată! 

Endgame. Jocul final: convocarea

2 gânduri despre „,,Endgame.Jocul Final: Convocarea” de James Frey și Nils Johnson-Shelton

  1. Am carte, inca de cand a aparut; dar nici pana acum nu am reusit sa o citesc. Poate acum , ca tot vine si vol. 2 o iau la citit.
    Mersi pentru recenzie. Chiar mi-a placut!

Lasă un răspuns

