Premiile Liebster

Mulțumesc blogului Literatura pe tocuri pentru că m-a nominalizat ( link )!

1. De ce blog de cărţi şi nu unul personal?

De fapt acest blog este unul personal, în care postez despre pasiunile mele, printre care se numără și cea pentru lectură și cărți 🙂

 2. Dacă te-ai reîncarna, ai prefera să iei corpul unui personaj anume?

Dacă ar fi să mă reîncarnez mi-ar plăcea să fiu Matthew Clairmont, vampirul din ,,Cartea pierdută a vrăjitoarelor” de Deborah Harkness. De asemenea mi-a plăcea să mă reîncarnez în personajul Meggie din seria ,,Inimă de cerneală” de Cornelia Funke 🙂

 3. Cartea bate filmul sau filmul bate cartea? Oferă un exemplu pro sau contra.

Pentru mine cartea bate întotdeauna filmul. Cred că există o mulțime de exemple, nu numai unul.

 4. Ce gen literar preferi? Obişnuieşti să evadezi din zona de confort sau mergi la sigur alegând întotdeauna ce îţi place să citeşti.

Citesc aproape orice.. SF, fantasy, thrillere, polițiste, romane de aventuri, romane istorice, romane autobiografice, romane grafice, young adult, literatură pentru copii  🙂 În general îmi aleg bine titlurile, însă mai sunt și situații în care sunt dezamăgit de ceea ce am citit 😀

 5. Coperta unei cărţi este relevantă? Te poate determina să o cumperi deşi nu ai suficiente informaţii despre ea?

Coperta are rolul ei în a determina cititorii să cumpere cartea respectivă. În general îmi aleg titlurile bazându-mă pe intuiție.. Mai citesc descrierea de pe ultima copertă.. Contează și autorul, editura 🙂

  6. Ce părere ai de blogosfera din domeniul nostru, al literaturii?

Până acum blogosfera românească  pentru iubitorii de cărți a fost pe placul meu 🙂 Am cunoscut mulți oameni, mi-am făcut prieteni, am descoperit cărți noi 😀

  7. Care este ultima carte citită care te-a stors de energie?

Sincer să fiu ,,Poveste de iarnă” de Mark Helprin..Este o carte extraordinară, profundă, însă singurul dezavantaj e că este foarte lungă, se citește greu din cauza detaliilor.. Eu am citit-o într-o perioadă cam dificilă, începutul școlii, și mă rugam să se termine.. Aproape 3 săptămâni nu mi-a dat pace, însă acum nu regret că am citit-o 😀

 8. Dacă ai avea o putere miraculoasă ce ai dori să schimbi la lumea cărţilor?

Lumea cărților cred că este minunată..Nu știu dacă aș schimba ceva.. Poate niște detalii din anumite cărți 😀

  9. Ai avut o carte care nu ţi-a plăcut şi ai ales să faci o recenzie negativă?

,,Malad” a lui Voicescu nu mi-a plăcut deloc..  Însă am făcut o recenzie cât de cât neutră.. Cred că nu sunt în măsură să judec munca unui scriitor..Chiar dacă nu mi-a plăcut cartea, autorul a depus un efort..Și eu vreau să devin scriitor și n-aș vrea să fiu judecat pentru ceea ce am scris, pentru ceea ce am vrut să transmit cititorului 😀

 10. Ce ecranizare a unei cărţi ţi s-a părut originală?

Ecranizarea la Divergent mi s-a părut genială 🙂

 11. Menţionează o carte care a fost waw şi te-a lăsat fără cuvinte.

Aici ar fi o listă imensă.. Istanbul de Orhan Pamuk, Lapte negru de Elif Shafak,  Cuvântul pierdut de Oya Baydar, Sticletele de Donna Tartt, Inimă de cerneală de Cornelia Funke sunt doar câteva titluri 🙂

  Acum a venit și rândul meu să nominalizez 11 bloguri:

  1. Chocolat et Livres
  2. Bookcaffe
  3. Where the rain falls
  4. Blogul meu de cuvinte fluturi
  5. Cuvinte vrăjite
  6. The land of books
  7. Colț Firesc de Refugiu
  8. Reading Addict
  9. Blogul unei cititoare de cursă lungă
  10. Cărți Cu Colți
  11. What”s with China

  Regulile sunt:

– Mulţumeşte-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
– Răspunde la toate întrebările primite;
– Nominalizează 11 bloggeri;
– Formulează 11 întrebări la care să răspundă cei nominalizaţi de tine;
– Nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa

 Întrebările mele:

  1. Care a fost ultima carte pe care ai citit-o și care te-a impresionat?
  2. Care este editura(editurile) ta preferată?
  3. Care este personajul tău masculin preferat? Dar cel feminin?
  4. După ce te ghidezi în alegerea unei cărți?
  5. Poți da un exemplu de carte care te-a dezamăgit?
  6. Dai steluțe pe Goodreads cărților pe care le citești?
  7. Ce categorie de cărți îți place să citești?
  8. Care este persoana cu care împărtășești întotdeauna experiențele de lectură?
  9. Care este anotimpul tău preferat în care ai mai mult timp pentru lectură?
  10. De unde îți cumperi cărțile pe care le citești? De pe internet sau din librării?
  11. Care este cartea(cărțile) ta favorită pe care îți place s-o recitești?

SUCCES 🙂

Lasă un răspuns

