Concurs aniversar 2 ani :) (ÎNCHEIAT)

Astăzi blogul Pasiunile mele împlinește 2 ani de activitate..la început a fost un blog micuț, extrem de simplu, însă odată cu trecerea timpului l-am mai perfecționat 🙂 Evident că mai este mult de lucru la el 😀 Vă mulțumesc pentru că m-ați sprijinit, pentru că mi-ați fost alături de-a lungul acestui proiect care sper că va continua mulți ani de acum încolo! Lăsând vorbăria la o parte, am hotărât să sărbătorim această aniversare cu un concurs. Și ce premiu ar fi putea fi? O carte, normal 😀

Am ales să ofer unuia/uneia dintre voi ,,Fată înecându-se” de Caitlin R. Kiernan publicată acum câteva luni la Editura Paladin 🙂

Ce trebuie să faceți pentru a intra în posesia premiului?

  1. Like paginii Pasiunile mele
  2. Like acestei postări (fie pe facebook, fie pe blog)
  3. Menționați într-un comentariu(fie pe facebook, fie pe blog) ce părere aveți despre acest blog, ce vă place la el, ce nu vă place..

Data limită: 5 decembrie, ora 24.00

Succes 🙂 

12272806_779843665475406_1129737854_n.jpg

UPDATE : Câștigătoarea concursului este Iulia Victorița 🙂 Felicitări!!

concurs.PNG

31 de gânduri despre „Concurs aniversar 2 ani :) (ÎNCHEIAT)

  1. Sincer acum am descoperit blogul, am intrat foarte putin pe el, am vazut ca sunt multe seriale turcesti, am ramas nostalgica ( de cand nu am ai urmarit un serial). Inceputul e mai greu, pe parcurs lucrurile se vor aseza cum trebuie. Bafta multa pe viitor

  2. imi place blogul tau, cartile pe care ni le prezinti, totul. poate incerci sa faci si niste videouri dragute sau sa prezinti si muzica care iti place si o asculti.
    in rest, bafta multa pe mai departe si la cat mai multi fani 🙂

    1. Merci, Alexandra 🙂 Am văzut că ai fost la Gaudeamus..păcat că nu ne-am văzut, eram și eu pe acolo cu fetele de la Literatura pe tocuri 😀 Nu mă pricep la făcut video-uri.. muzica pe care o ascult în general o distribui pe facebook, mai ales în cronologie sau într-un grup..o să distribui și pe pagină 😀

  3. In acest moment imi place tare mult fundalul blogului, insa in general imi plac recenziile tale, imi regasesc in ele opiniile. 🙂

  4. Imi plac opiniile tale in general, iti citesc cu placere blogul si iti urmaresc si pagina de facebook de ceva timp. Nu interactionez foarte mult de obicei, dar urmaresc.
    Fb: Ema Georgiana

  5. Nu stiu daca mi-a luat comentariul anterior, deoarece eram pe telefon.
    Reiau, iti urmaresc demult blogul, urmaresc si pagina de facebook de ceva timp si imi face placere sa citesc recenziile :). Nu obisnuiesc sa interactionez cu paginile prea mult (comentarii), insa urmaresc postarile. Imi place si faptul ca se poate citi usor si de pe telefon. 🙂
    Am dat like cu Ema Georgiana

Lasă un răspuns

