Cărți adăugate în bibliotecă (noiembrie 2015)

Luna noiembrie a fost o lună în care m-am înnoit cu 14 titluri 🙂 Sunt tare curios cum se va prezenta luna decembrie 😀

  • ,,1984” de George Orwell am primit-o spre recenzie de la LPT 🙂

  • ,,Ultimul viking” de O.G. Arion este o carte achiziționată de la târg 🙂  Am și autograf de la Oana pe care o felicit pentru lansare 😀 Abia aștept să citesc cartea!

  • 2 cărți de poezie traduse din limba turcă spre recenzie din partea LPT 🙂

  • ,,Strania călătorie a domnului Daldry” de Marc Levy primită cadou de la nănuța Leo 😀 Sunt nerăbdător s-o citesc! Thank you!

  • Primul volum din ,,Exploratorii” de Erin Hunter primită în cadrul campaniei ,,Cartea în așteptare” de la standul editurii All de la Gaudeamus 🙂

  • ,,Cartea vieții” de Deborah Harkness primită de la o prietenă dragă, Oli 😀 Mulțumesc mult!!

  • ,,Vrăjitoarea de la Iazul Mierlei”, ,,Orașul pustiu”, ,,Harry Potter și piatra filosofală”, ,,Cronicile din Narnia” și ,,Ferbonia” primite spre recenzie din partea Editurii Arthur 🙂 Mulțumesc mult!

  • ,,Divergent” de Veronica Roth luată la un preț extrem de mic de la târg 🙂

  • ,,Ucenicul arhitectului” de Elif Shafak, una din noutățile editurii Polirom, pe care mi-am achiziționat-o de la târg 🙂

 Voi cu ce v-ați înnoit luna aceasta? Ați fost la Gaudeamus? Ați făcut cumpărături de Black Friday? 

2 gânduri despre „Cărți adăugate în bibliotecă (noiembrie 2015)

  1. Wow, ce de cărți! Spor la citit! Toate sună tentant, mai ales 1984, pe care mi-o doresc și eu de ceva vreme (ca toate cărțile din colecția Top 10+ de altfel :))).

Lasă un răspuns

