,,Dăruiește o carte! Începe o poveste”

Am aflat recent de această campania coordonată de o dragă prietenă, Mălină, și am acceptat fără a sta pe gânduri 🙂

,,Dragii mei, a început a 2-a ediție a campaniei Dăruiește o carte! Începe o poveste!  și tare mult mă bucură faptul că am ajuns aici. Anul trecut am dăruit povești copiilor de la Centrul Onesimus, din Timișoara; bucuria lor o puteți vedea aici:  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.809624385757608.1073741851.493877840665599&type=3
Anul acesta vom încerca să dăruim povești unor copii din Cluj pentru a le putea face Crăciunul mai frumos, mai magic. Vrem să dăruim plăcerea de a lectura o poveste, dorința de a călători și spiritul de aventură. Vreau să aibă copilăria noastră: o copilărie de poveste! Dacă și tu vrei să mă ajuți scrie-mi pe adresa netca.malina@gmail.com sau lasă-mi aici un mesaj. Nu trebuie decât să dăruiești o carte și dacă vrei să scrii un mesaj pe ea. Cu siguranță vei face o bucurie. Alături de noi, momentan, sunt Editura Univers și Literatura pe tocuri însă vreau să cred că vor da curs invitației și alți iubitori de lectură.”

Mie mi se pare o idee extrem de interesantă..Crăciunul este o ocazie minunată de a dărui, de a aduce zâmbetul pe chipul cuiva 🙂 Ce ziceți, vă implicați și voi? 😀

Lasă un răspuns

