Cărți adăugate în bibliotecă (decembrie 2015)

Luna decembrie cred că a fost cea mai plină din punct de vedere al cărților cu care mi-am înnoit biblioteca. A fost primul an în care am primit o grămadă de cadouri de la niște prieteni dragi, pe care anul acesta i-am cunoscut, și cărora doresc să le mulțumesc pe această cale! Sunteți minunați, speciali și eu țin mult la voi 🙂

  • Primul cadou l-am primit de la un Moș Nicolae extrem de simpatic, o profesoară extraordinară : ,,Secretul” de Rhonda Byrne 🙂

12294636_1653691638250251_4970938401290234739_n

  • Editura Litera mi-a trimis ,,Școala nopții” și ,,Lupta mea: Moartea unui tată” spre recenzie, fapt ce m-a bucurat extrem de mult 🙂 ,,Cartea pierdută a vrăjitoarelor” a fost super și acuș în ianuarie mă voi delecta cu volumul al doilea 😀

  • Ade, scumpa și draga mea prietenașă, mi-a luminat ziua cu 3 cărțulii minunate: ,,Fulgi de iubire”, ,,Muzeul inocenței” și ,,Armance” 🙂 Cartea lui John Green am citit-o în seara de Ajun și în prima zi de Crăciun…A fost WOW! Clar mai vreau să citesc și altceva scris de acest autor 😀

  • Moș Nicolae a prins o super-ofertă pe site-ul Editurii Univers (50% reducere) și mi-a adus ,,Misterul de Crăciun”, respectiv ,,Legende despre Isus” cu care am început maratonul de cărți tematice de Crăciun 🙂 În curând și recenziile 😀

  • O altă supriză plăcută din partea Editurii Nemira: ,,Crăciunul în cele mai frumoase povestiri” (zilele astea apare pe blog recenzia) și ,,Istoria lumii” pe care o așteptam cu nerăbdare 🙂 Ce să fac dacă iubesc istoria 😀

  • De la Mara, o altă prietenă dragă, am primit ,,Bibliotecara” și ,,Spioana imperială” 🙂 Merci beaucoup 😀

  • De la Mili, Secret Santa, am primit ,,Povestește-mi despre Beirut”, ,,Fortăreața albă” și ,,Cartea neagră” 🙂

  • De la Laura, BFF-ul meu, am primit ,,Splendida cetate a celor 1000 de sori” și ,,Mă numesc Salma” 🙂

  • De la bunicuța Arci, o doamnă de poveste, am primit aceste 2 cărțulii 😀  (Dezonorată, Fecioara încătușată)

  • De la cea mai tare profesoară de română (cea din gimnaziu) am primit ,,Alif Nevăzutul” 😀

  • De la Crinuța am primit o carte mult dorită 😀 ( ,,Palatul Puricilor” de Elif Shafak )

  • De la scumpa mea Vero am primit 2 titluri din colecția Istorie a editurii Corint 🙂 Și evident m-a nimerit 😀 ( ISIS. Califatul terorii și Singur în Damasc)

  • De la Mili și Iasmy o frumoasă supriză 😀 Mă bucur că fac parte din comunitatea voastră!

  • De la Măli o carte pe care mi-o doream de mult timp 🙂 ( Plopii din Berlin ) 

  • ,,Edith Piaf” primită spre recenzie din partea Literaturii pe tocuri 😀

  • Moșu a fost darnic și anul acesta 🙂 ,,Orașe de hârtie”, ,,Cum a furat Grinch Crăciunul”, ,,Expresul polar” și ,,Regina Elisabeta a II-a” și-au făcut loc sub brăduțul împodobit 😀

În total 31 de cărți! Ce record 🙂 Acum aș avea nevoie de mult timp liber, o vacanță extrem de prelungită dacă e posibil, niște ceai/ciocolată caldă și ceva de ronțăit și să trecem la treabă!

Voi cu ce v-ați înnoit luna aceasta? Cu ce a venit Moșu? 😀

2 gânduri despre „Cărți adăugate în bibliotecă (decembrie 2015)

  1. Wow toate sună atât de bine 😀 Am auzit de multe dintre ele și le am, bineînțeles, în Wishlist 🙂 Dintre toate titlurile menționate am citit, din păcate, doar „Armance”, care chiar dacă nu a fost neapărat genul meu, mi-a plăcut destul de mult 🙂 Și, pe lângă ea, mai dețin „Plopii din Berlin”, pe care urmează să o citesc cât de curând 🙂

    1. Prietenașii mei scumpi știu ce să-mi aleagă 🙂 Fulgi de iubire, Cum a furat Grinch Crăciunul, Expresul Polar, Legende despre Isus, Misterul de Crăciun și Crăciunul în cele mai frumoase povestiri au fost deja citite :)))

Lasă un răspuns

