Bilanț 2015

Anul 2015 s-a scurs asemenea nisipului dintr-o clepsidră… Sincer nu îmi vine să cred că a trecut așa de repede. A fost un an minunat, plin de realizări! Am continuat activitatea pe blog, am început să fac recenzii de carte, încet-încet am evoluat, am reușit să obțin colaborări cu Editura Arthur, Nemira, Trei și Litera cărora le mulțumesc că mi-au fost alături în acest an! Sper să putem lucra împreună mult timp de-acum încolo! Vă mulțumesc pentru minunatele cărți oferite, pentru că mi-ați oferit șansa de a avansa!

De asemenea, anul acesta am apărut în primele două numere ale Revistei Ordinul Povestitorilor cu cronici de carte, cu un interviu 🙂 Mulțumesc Editura Arthur pentru că mi-ați oferit această onoare! Întâmplător am trimis o recenzie site-ului Literatura pe tocuri în cadrul unui concurs pentru alegerea de colaboratori și am fost ales. Această experiență mi-a schimbat viața, am cunoscut o groază de oameni minunați și am început să scriu o carte, cu sprijinul dragilor mei prieteni cărora le sunt recunoscător!

Am absolvit gimnaziul, am obținut rezultate bunicele la Evaluarea Națională și am intrat la liceul și la specializarea dorită 😀 Prin urmare a fost un an foarte bun. Doamne-ajută ca 2016 să fie la fel de prosper!

La începutul anului mi-am propus să citesc 50 de cărți, însă am reușit să citesc 100 🙂 Chiar și așa am o grămadă de cărți necitite, plus o listă cu cărți pe care doresc să mi le cumpăr..Zilele astea voi face și  planurile de lectură pentru 2016 😀

Voi ați avut un an bun? Sau este loc și de mai bine?

Lasă un răspuns

