Rezoluții/dorințe pentru 2016, planuri de lectură

Am intrat în noul an și, evident, că nu pot lipsi rezoluțiile, dorințele 🙂

În 2016 îmi doresc foarte mult să fiu sănătos, să am succes la școală, îmi doresc să comunic, să interacționez mai mult cu prietenii mei (inclusiv cu cei virtuali), îmi doresc să-mi pot organiza mai bine timpul, să pot face cât mai multe activități. În 2016 îmi doresc să mă preocup de pasiunile mele, vreau să continui să lucrez la cartea mea ,,Maktub” și, cine știe, poate voi ajunge curând s-o și public 🙂 Îmi doresc, de asemenea, să mă preocup mai mult de învățarea limbii turce pe care am cam lăsat-o baltă în 2015 (examen, admitere la liceu etc.), vreau să reîncep să vizionez seriale turcești (de la care am luat o pauză odată cu începerea liceului). Știu că în timpul săptămânii mi-e dificil să stau în fiecare seară să văd un serial, căci am multe de făcut pentru școală, plus că nu pot renunța la citit, dar să văd un episod pe week-end cred că pot reuși 😀 În 2016 îmi doresc ca lumea să nu mai stea cu frica în sân din cauza terorismului, din cauza incidentelor și atentatelor ce pot avea loc!  Îmi doresc să fim feriți de cutremure, incendii, inundații și alte catastrofe naturale. Vreau să ascult mai multă muzică, să meditez, să fac yoga, să dansez, să am mai multă încredere în mine,  să fiu mai răbdător, mai înțelegător, mai optimist, pe scurt: MAI BUN! Vreau să fiu eu însumi, vreau să fiu alături de cei dragi mie, vreau să iubesc și să fiu iubit, vreau să trăiesc viața din plin!

Ca orice cititor înrăit/ iubitor de cărți mi-e imposibil să nu mă gândesc la cât de mult aș vrea să citesc anul acesta! Mi-am propus să ating cel puțin pragul de 100 de cărți, iar în acest demers mă va ajuta Goodreads care va ține o evidență 🙂 Vreau să citesc mult, am o grămadă de cărți necitite care așteaptă în bibliotecă, în dulap, în birou, îmi doresc o grămadă de cărți și sunt sigur că anul acesta voi cumpăra/voi primi cărți, cărți și iarăși cărți 😀 Chiar și așa voi face tot posibilul ca anumite titluri să aibă prioritate anul acesta și să nu rămână pe dinafară 🙂 Nu am de gând să enumăr aici n titluri, ci doar pe cele ,,MUST READ IN 2016”, grupate pe edituri 😀

Editura Art (Art, Arthur, Paladin) 

  1. ,,Ferbonia” de Ioana Nicolaie
  2. ,,Harry Potter și piatra filosofală” de J.K Rowling
  3. ,,Miss Peregrine. Orașul pustiu” de Ransom Riggs
  4. ,,Alif Nevăzutul” de
  5. ,,Elias și spioana cărturarilor” de Sabaa Tahir
  6. ,,Marea nesfârșită” de Rick Yancey
  7. ,,O poveste haioasă” de Ned Vizzini
  8. ,,Zei Americani” de Neil Gaiman
  9. ,,Moarte de cerneală” de Cornelia Funke
  10. ,,Percy Jackson și Olimpienii. Ultimul Olimpian” de Rick Riordan

Editura Nemira

  1. ,,Istoria lumii” de Andrew Marr
  2. ,,Colecționara de parfumuri interzise” de Kathleen Tessaro
  3. ,,Cianură pentru un surâs” de Rodica-Ojog Brașoveanu
  4. ,,Logofătul de taină” de Rodica-Ojog Brașoveanu
  5.  ,,Istoria lecturii”/ ,,Biblioteca nopții” de Alberto Manguel
  6. ,,Marea sfărâmată: Jumătate de rege” de Joe Abercrombie
  7. ,,Libelula în chihlimbar” de Diana Gabaldon
  8. ,,Basmania: Răspântia Gândurilor” de Valentin Nicolau

Editura Litera 

  1. ,,Școala nopții” de Deborah Harkness
  2. ,,Cartea vieții” de Deborah Harkness
  3. ,,Lupta mea: Moartea unui tată” de Karl Ove Knausgard
  4. ,,Ne-am ieșit cu toții complet din minți” de Karen Joy Fowler

 

Editura Trei 

  1. ,,Endgame: Cheia Cerului”
  2. ,,În căutarea sufletului Crăciunului” de R.D. Mottok
  3. ,,Orașe de hârtie” de John Green
  4. ,,Sub aceeași stea” de John Green
  5. ,,Strania călătorie a domnului Daldry” de Marc Levy
  6. ,,Dash, Lily și Cartea provocărilor”

 

Editura Polirom

  1. ,,Muzeul inocenței” de Orhan Pamuk
  2. ,,Mă numesc Roșu” de Orhan Pamuk
  3. ,,Ucenicul arhitectului” de Elif Shafak
  4. ,,Cele patruzeci de legi ale iubirii” de Elif Shafak
  5. ,,Palatul puricilor” de Elif Shafak
  6. ,,Povestește-mi despre Beirut” de Asma Abdelkarim
  7. ,,Anii de aur” (noutate a anului 2016)

Editura Corint/Leda

  1. ,,Regina Elisabeta a II-a” de Andrew Marr
  2. ,,Saga reginelor” de Jean des Cars
  3. ,,Antoniu și Cleopatra” de Diana Preston
  4. ,,Mehmet al II-lea Cuceritorul Constantinopolului” de John Freely
  5. ,,Isis. Califatul terorii” de Loretta Napoleoni
  6. ,,Singur în Damasc” de Samuel Segev
  7. ,,Mă numesc Salma” de Fadia Faqir

 

Alte edituri

  1. ,,Huzur” de Ahmet Hamdi Tanpinar
  2. ,,Cartea neagră” de Orhan Pamuk
  3. ,,Fortăreața albă” de Orhan Pamuk
  4. ,,Edith Piaf” de Jean-Dominique Brierre
  5. ,,Pisicile războinice” (volumele 2,3) de Erin Hunter
  6. ,,Supraviețuitorii” (volumele 2,3) de Erin Hunter
  7. ,,Exploratorii” (volumul 1) de Erin Hunter
  8. ,,Hendrik de Mol și Planeta de Aur” de KJ Mecklenfeld
  9. ,,Khadija” de Marek Halter
  10. ,,Pitulicea” (2 volume) de Reșat Nuri Guntekin

 

Să aveți un an plin de lecturi minunate 🙂 Apropo, câte/ce titluri v-ați propus să citiți anul acesta? 😀

3 gânduri despre „Rezoluții/dorințe pentru 2016, planuri de lectură

  1. Baftă la citit! Eu una mi-am propus să mă abțin de la cumpărarea cărților (dar sincer nu prea cred că voi reuși :))) ca să le termin pe cele aflate deja în bibliotecă, pentru că s-au adunat destul de multe :)) Nu aș putea înșira aici toate titlurile (probabil mi-ar lua o veșnicie și încă o zi :))), dar pot să menționez câteva de care sunt extrem de entuziasmată: „The Portrait of Dorian Gray”, „Frații Karamazov”, „Ulise”, „Roșu și negru”, „The Portrait of a Lady”, „Vanity Fair” și, nu în cele din urmă, „Hoțul de cărți”, pe care o citesc chiar acum 🙂

Lasă un răspuns

