Cărți adăugate în bibliotecă (ianuarie 2016)

Am început anul cu dreptul, căci din nou biblioteca mea s-a mărit simțitor 🙂 Pentru asta le mulțumesc mult prietenilor mei care n-au uitat de ziua mea de nume și chiar mi-au făcut o mare bucurie prin simplul fapt că s-au gândit la mine 😀 Vă mulțumesc!

  • Premiul primit în urma participării la un concurs organizat de Librex în colaborare cu Literatura pe tocuri 😀

  • Cadoul pe care mi l-am comandat de pe Libris, respectiv Elefant 🙂

  • Cadoul de la bunicuța Arci 😀 Merci mult!

  • Trei cărțulii minunate de la prietena mea cea mai bună, Laura 🙂

  • Mena nu s-a lăsat nici ea mai prejos și mi-a făcut o frumoasă surpriză 😀

  • Nanele mele, Leo și Oli, m-au surprins și ele plăcut 🙂

  • Un cadou extrem de generos de la Vero 🙂

Total: 21 de cărți 🙂 Nu stau rău deloc :))

12 gânduri despre „Cărți adăugate în bibliotecă (ianuarie 2016)

  1. Captura buna! Sa te bucuri din plin de ele! Doar ” Intalnirea cu viata” si „Dragostea mea mi-a daruit” am citit . Asa ca o sa vreau impresii la celelalte. Mai ales „Jumatate de rege” si „Leandrul alb” . Lectura placuta!

Lasă un răspuns

