Concurs 600 de like-uri (ÎNCHEIAT)

Acum câteva zile pagina de facebook Pasiunile mele a atins pragul de 600 de like-uri și a venit momentul să organizăm un concurs 🙂

Premiul: ,,Ultimul polițist” de Ben H. Winters (Editura Paladin)

Condiții:

1. Like paginii Pasiunile mele.

2. Like acestei postări.

3. Menționați într-un comentariu ultima carte pe care ați citit-o și pe care o recomandați.

Termen limită: 10 februarie, ora 24.00

Câștigătorul va fi anunțat joi, 11 februarie! 

Succes! 

 

Ultimul polițist (Ben H. Winters)

Update: Câștigătorul concursului e Alina Geambașu! Felicitări!

26 de gânduri despre „Concurs 600 de like-uri (ÎNCHEIAT)

  1. La cat mai multi prieteni!
    Ultima carte pe care am citit-o si pe care o recomand este Marat. Iubirea are spini, de Natasa Alina Culea. Am ramas profund impresionata atat de subiectul cartii, cat si de desfasurarea actiunii. Nu credeam ca o sa-mi placa atat de mult aceasta carte si nici prin cap nu-mi trecea ca o sa asistam la un happy end in ceea ce priveste personaele in jurul carora se invarte intreaga actiune.

  2. Cum pot să dau like postării dacă nu am blog ?
    Ultima carte pe care am citit-o a fost ” Opal ” , carte care face parte din seria Lux de Jennifer Armentrout . A fost superbă și o recomand cu căldură !
    Felicitări și mulțumim de concurs .

  3. Cum pot să dau like postării dacă nu am blog ?
    Ultima carte pe care am citit-o a fost ” Opal ” , carte din seria Lux de Jennifer Armentrout. A fost superbă și o recomand cu căldură !
    Felicitări și mulțumim pentru concursc.

Lasă un răspuns

