Cărți adăugate în bibliotecă (februarie 2016)

  •         La începutul luni mi-am achiziționat Agenda realizată după cartea de colorat ,,Grădina secretă” 🙂 Abia aștept să scriu în ea 😀

  • Cărți primite din partea Literaturii pe tocuri, ale căror recenzii le găsiți pe site: ,,Regii blestemați (Vol 1)”, ,,Răzbunătorul”, ,,O inimă de broscuță” 🙂

  • Premiul pentru comentatori fideli ,,Delicatese literare” 😀

  • Un mic dar din partea prietenei mele, Nicol 😀 Merci mult!

  • Două cărți pe care mi le doresc de mult timp 🙂 Merci Alina pentru că m-ai ajutat să intru în posesia lor!!
  • Premiul pentru comentatori fideli ,,Literatura pe tocuri” 🙂

  • Un dar generos din partea BFF-ului meu, Vero 🙂 Merci beaucoup, ma cherie!

  • ,,Cavalerul celor șapte regate” face parte din biblioteca mea 🙂 Plus un mic dar de la mami 😀

  • Stați fără griji! Cărțile astea nu sunt toate ale mele, ci doar un exemplar din ,,Elias și spioana cărturarilor” 😀 Merci, Vero!

  • ,,Momentul nostru infinit” și ,,Ultimul avanpost” 😀 Merci Măli pentru că ai facilitat achiziția lor 🙂

  • Premiu din partea Editurii All pentru că am răspuns la un chestionar 🙂

 

Acestea sunt titlurile cu care mi-am îmbogățit biblioteca 🙂 26 de cărți plus o agendă foarte-foarte simpatică 😀

Voi cu ce v-ați înnoit în februarie?

6 gânduri despre „Cărți adăugate în bibliotecă (februarie 2016)

  1. Wow, nici nu stiam ca exista si o agenda „Gradina Secreta”. Cum e? Are si spatii de colorat ? Dintre cartile prezentate de tine eu am citit doar „Clubul V” si mi s-a parut destul de draguta (Daca o sa-ti placa, iti recomand si „Iubitul virtual” de aceeasi autoare.), dar mi-ar placea sa mai citesc si „Razbunatorul” si „Elias si spioana carturarilor”, desi, sincer, toate par extrem de tentante. Eu una mi-am propus sa nu mai cumpar carti pana nu termin de citit macar mai bine de jumatate din cartile care momentan stau in biblioteca mea, in asteptare. De aceea, in luna februarie, nu am adaugat alte carti in biblioteca in afara de cartea primita din partea editurii All, tot in urma completarii acelui chestionar. Eu am primit „Diavolul in rochie albastra” de Walter Mosley. Toootusi saptamana asta m-am „innoit” cu doua volume, care alcatuiesc romanul „Villette” scris de Charlotte Bronte, aparute impreuna cu ziarul Adevarul, pentru ca pur si simplu m-a tentant prea mult pretul si pentru ca oricum sunt fana a seriei dedicata surorilor Bronte aparuta la Adevarul si, bineinteles, a cartilor scrise de ele. In plus, planuiesc ca in saptamana care urmeaza sa mai achizitionez, tot impreuna cu ziarul Adevarul, si cele doua volume ale romanului „Shirley”, scris de aceeasi autoare. Spor la citit !

    1. Agenda respectivă este faină, nedatată, și ea pe ici pe colo micuțe desene pe care le poți colora 🙂 Răzbunătorul e super 😀 Și eu zic că nu mai cumpăr nimic, însă asta e imposibil. Iar dacă nu cumpăr eu, vin cărți de la colaboratori, cadouri de la prieteni 😀

Lasă un răspuns

