Nou în bibliotecă (aprilie 2016)

Luna Iepurașului mi-a îmbogățit și ea bibliotecă cu câteva titluri, 12 la număr 🙂

  • Pot să zic că am început luna cu dreptul, căci am primit 3 cărțulii minunate de la prietenii pe tocuri 😀 ,,Rugăciunile rămân aceleași” (recenzia aici), ,,Regina sugrumată” (recenzia aici) și ,,Armele Atenei” (recenzia în curând pe Literatura pe tocuri) sunt trei cărți minunate, pe care vi le recomand și vouă cu drag 🙂

  • Luna asta au apărut o groază de titluri faine și super faine la chioșcurile de ziare, iar marea majoritate sunt romane istorice. Bugetul meu nu a putut face față atâtor minunății, însă ,,Grace de Monaco” și ,,Viața amoroasă a regilor Angliei” fac parte din biblioteca mea acum 😀 ,,Secolul norilor” este primită în urmă unui schimb 🙂

  • ,,Maria și fulgii de nea” este o carticică extrem de simpatică pe care am primit-o de la tânăra și mult talentata autoare Rodica Pușcașu 🙂

  • Cu ocazia unui târg de carte străină mi-am achiziționat ,,Jeanne D’Arc” de Claude Messina 🙂

  • De la autorul Nic Dobre am primit ,,Căldura ghețarilor”, un roman SF ce pare a fi tare interesant și a cărui recenzie o veți putea citi în curând pe Literatura pe tocuri 🙂

  • Iepurașul vine la cei cuminți și fiindcă am fost tare ascultător mi-a dăruit două cărți pe care mi le doream mult 😀 ,,Rebeliunea” de Robyn Young (pe care am și devorat-o de Paște) și ,,Un cititor în pădurea din oglindă” 🙂

  • Și închei lista cu o cărțulie tare simpatică primită din partea unei scumpe și dragi prietene 😀 (,,Ultima lume” de Christoph Ransmayr)

Cu ce v-ați înnoit în aprilie? Ați fost cuminți, a venit iepurașul? 😀

 

Lasă un răspuns

