10 dorințe nebune ce merită experimentate (leapșă)

Scumpa și mult iubita mea prietenă de la LPT, Mili, m-a provocat să prezint 10 dorințe nebune pe ca mi-ar plăcea să le transform în ceva real. Merci pentru leapșă, Mili 🙂 Să trecem la scris…

  1. În primul rând, mi-aș dori să emigrez în Canada în condițiile în care acolo ești major de la 16 ani. Cât mai curând îmi voi serba cele 16 primăveri 😀 Aș vrea să văd cum e să fii major (știu că numai am mult de așteptat, că o să tânjesc după acești ani bla bla bla) și dacă pe moment nu sunt încântat, m-aș întoarce în România unde aș fi iar minor :))
  2. Dintotdeauna am avut o pasiune pentru Orient și sincer să fiu ar fi tare fain să fac parte, pentru câteva zile, dintr-o familie musulmană 😀 Tot aici adaug că ar fi super să mă căsătoresc cu o turcoaică, una frumoasă ca actrițele din serialele pe care le vedem toată ziua la Kanal D :))
  3. M-ar tenta sa merg la niște cursuri de kangoo jumps :))) Din fericire, nu este exclusiv pentru femei :)))
  4. Dacă aș ști să înot, aș face scufundări în Marea Barieră de Corali din Pacific 🙂
  5. Mi-aș dori o casă de vacanță în Groenlanda, unde să mă retrag când căldura de aici e insuportabilă. Însă cu siguranță nu am wi-fi și nici condiții de 5 stele acolo :)))
  6. M-aș duce în Tibet și aș urmări îndeaproape activitea călugărilor budiști. Cine știe, poate oi învăța și eu să levitez :))
  7. O altă dorință nebună e aceea de a mă face cântăreț. Dar vocea nu mă ajută :)))
  8. Mi-ar plăcea să fiu un actor renumit. Dacă tracul de scenă nu m-ar incomoda :)))
  9. M-aș duce la Masterchef, evident dacă nu aș fi sigur că aș fi dat afară, urmat îndeaproape de farfuria mea de mâncare. Totul într-un acces de nervi al juraților :)))
  10. Și în ultimul rând, mi-aș dori să călătoresc în timp. Să descopăr atmosfera marilor metropole din zilele noastre. Să mă implic în intrigi politice și, de ce nu, amoroase :))) Și apoi să revin în prezent și să aștern pe hârtie peripețiile mele departe de casă :)))

Provoc la rândul meu pe:

Maria-Emanuela Coman – Navigând printre Suflete

Adrian Ivan – Cerșetor de zâmbete

Mălina – Orășenești

dar și pe Elis Ntco – LITERATURA PE TOCURI

Evident că oricine poate lua leapșa, dacă își dorește 🙂

 

14 gânduri despre „10 dorințe nebune ce merită experimentate (leapșă)

Lasă un răspuns

