Nou în bibliotecă (iulie 2016)

Luna iulie a fost o lună bunicică din punct de vedere al cărților cu care m-am înnoit. Hai să vedem ce cărțulii și-au făcut loc în biblioteca mea:

  • Luna a început cu dreptul, cu două cărți minunate primite din partea Librăriei Donaris Galați: ,,Banda celor șase ciori”(recenzie) și ,,Istanbul Istanbul”(recenzie) 🙂

  • În urma unui schimb m-am ales cu ,,Poftă de ciocolată” (pe care mi-o doream de mult-mult timp) și cu ,,O povestire de pe Wall Street” 😀

  • ,,Făuritoarea de albastru” am primit-o spre recenzie de la LPT 🙂

  • Pentru că sunt un francofon și un francofil care se respectă mi-am luat un dicționar marca Larousse și un roman fantasy medieval ,,Les loups couronnes” 🙂

TOTAL: 7 CĂRȚI 🙂

Voi cu ce v-ați înnoit în luna ce tocmai a trecut? 

4 gânduri despre „Nou în bibliotecă (iulie 2016)

  1. Fireste ca ochii s-au indreptat spre Banda celor sase ciori! Am zis sa ma uit in lista de cumparaturi pe iulie 2016. cam 20 de carti am adus in casa. Pai se putea sa rezist tentatiei? 😀

Lasă un răspuns

