Nou în bibliotecă (august 2016)

Luna august a fost foarte-foarte bogată la capitolul cărți adăugate în bibliotecă. Asta se datorează și zilei mele de naștere când scumpii mei prieteni mi-au oferit numeroase cadouri, printre care și cărți 😀 Lăsând vorbăria la o parte, ia uitați cu ce m-am înnoit:

  • ,,Poveștile Peleșului” și ,,Jocul coroanei” sunt două cărți primite spre recenzie din partea Librăriei Donaris 🙂

  • Prietenii de la Editura Litera mi-au făcut o surpriză, trimițându-mi un colețel cu aceste cărțulii. Despre Star Wars puteți citi aici, iar dacă vă doriți celelalte două cărți nu ezitați să participați la concursul pe care l-am organizat 😀

  • Scumpa autoare Ana Rotea mi-a trimis cartea sa de debut, lansată anul acesta la Bookfest, pentru care îi mulțumesc mult. E o poveste incredibilă pentru cei mici și nu numai. Puteți să citiți recenzia aici.

  • Trei cărți incredibile primite spre recenzie din partea LPT 😀

  • Toată lumea a auzit cu siguranță de moartea Reginei. Acest eveniment m-a marcat profund și mi-am dorit nespus să citesc romanul ei autobiografic. Pentru asta le mulțumesc celor de la Librăria Online Libris. Recenzia aici.

  • Cum vă spuneam adineauri, am niște prieteni extraordinari. Aceștia mi-au trimis o mulțime de cadouri de ziua mea într-un colet impresionant de 8 Kg. Mai jos cele 13 cărți din colet:
  • Prietenii de la Editura Arthur mi-au trimis câteva cărți superbe pe care abia aștept să le savurez. (Harry Potter și camera secretelor, Calul și băiatul, Steaua polară, Pasăre cântătoare, Fabuloasa poveste a lui Joshua Perle) 😀

  • Autoarea Alis Tieran, stabilită în Belgia, mi-a trimis cartea ei, făcându-mi o mare surpriză 🙂

  • Prietena mea scumpă, Crina, mi-a oferit trei cărțulii (tot cu ocazia zilei mele de naștere) 😀

  • Nu am ratat revista Historia însoțită de o carte despre marele istoric român Neagu Djuvara 🙂

  • Cadourile pe care mi le-am făcut de unul singur (da, sunt în stare de așa ceva 🙂 ) De când așteptam să mi le procur!
  • Alte cadouri de la oameni dragi sufletului meu:
  • Această serie am primit-o de la încântătoarea autoare Doina Roman căreia doresc a-i mulțumi pe această cale 🙂 Abia aștept să trec ,,pragul”!

Cam atât pe luna august, sper că nu am uitat nimic.

Total: 44 de cărți

Nu cred că am mai atins vreodată performanța asta. În orice caz, trebuie să fiu mai cumpătat, căci biblioteca mea nu prea mai face față. Sărăcuța!

Voi cu ce v-ați înnoit în luna ce tocmai a trecut? 

 

 

Lasă un răspuns

