Nou în bibliotecă (septembrie 2016)

  • ,,Timp îngemănat” de Enver Ercan este un volum de poezie primit din partea doamnei traducător Niculina Oprea, căreia doresc a-i mulțumi pe această cale 🙂

  • Autorul Charles d’Arzac mi-a făcut o minunată supriză, trimițându-mi două din cărțile sale tocmai din Franța 🙂

  • Am primit ,,Pisicile războinice” de Erin Hunter de la LPT pentru recenzie 😀

  • 5 cărți luate de pe târgulcărții pentru școală 🙂

  • Am primit din partea Editurii Next, pentru promovare, un minunat dicționar român-turc/turc-român, un ghid de conversație și trei cărticele cu povești bilingve, despre care voi scrie mai multe zilele următoare 🙂 Niște materiale MUST-HAVE, în cazul în care doriți să învățați limba turcă!

  • Prietenii de la Editura Litera mi-au trimis două cărți pe care aștept cu nerăbdare să le citesc 😀

 

TOTAL: 11 CĂRȚI (fără a pune la socoteală materialele de la Editura Next) 😀

Voi cu ce v-ați înnoit în luna ce tocmai a trecut? 🙂

Lasă un răspuns

