Concurs aniversar – 3 ani

Mâine, 25 noiembrie, blogul Mes passions împlinește 3 ani de activitate. 3 ani în care am evoluat, în care am cunoscut oameni minunați, în care am descoperit ce înseamnă blogging și blogosferă. O lume fascinantă, o lume în care mă simt ca acasă. De aceea, m-am hotărât să împărtășesc cu voi bucuria, organizând un concurs (știu că vă plac concursurile 🙂 ).

Premiul: un pachet de 3 cărțulii (supriză)

Cerințe:

  1. Like paginilor Mes passions, Literatura pe tocuri, Rânduri cu dichis
  2. Share public acestei postări.
  3. Menționați într-un comentariu ce părere aveți despre blogul Mes passions, ce credeți că ar trebui îmbunătățit/schimbat.

Termen limită: 10 decembrie, ora 23.59

Câștigătorul va fi ales prin random.org și anunțat în cel mai scurt timp!

Succes!

Happy-Birthday-card-23-06-17.jpg

UPDATE: Câștigătoarea acestui concurs este Mena Petrec. Felicitări!

Capture.PNG

11 gânduri despre „Concurs aniversar – 3 ani

  1. La multi si frumosi ani!
    Parerea mea personala este ca blogul tau este unul dintre blogurile utile si necesare. Atata timp cat scrii cu dragoste si din pasiuni nu are cum sa nu iti iasa bine 🙂 Felicitari!!

  2. La multi ani blogului, Cosmin! Stiu ca ai depus multa munca la el si, sincera sa fiu, e atat de bine structurat si ingrijit incat nu stiu ce i-ai mai putea face. Iti doresc succes si pe viitor!

Lasă un răspuns

