Nou în bibliotecă (noiembrie 2016)

A trecut și luna noiembrie, o lună plină, dar extrem de frumoasă. Luna târgului Gaudeamus, însoțiță de multe-multe cărțulii ce s-au strecurat îndrăznețe pe rafturile bibliotecii mele 🙂

  •  Am primit volumul de poezii ,,Rădăcini peste praguri” de la doamna poetă însăși (cu autograf) 😀 Vă mulțumesc mult!

14976693_1792282014391212_5991833346511345881_o.jpg

  • Am avut ocazia neprețuită de a ține în mână antologia în care eu și scumpa mea prietenă Vero am fost incluși 🙂

15027919_1793701067582640_7534877613164547936_n.jpg

  • ,,Regăsirea” și ,,Visele lui Mary” și-au făcut și ele loc în biblioteca mea. Mulțumesc scump prieten!

  • Primul cadou a venit din partea Moșului Arci. Merci mult!!!

  • Am profitat de reducerile de Black Friday și mi-am luat ,,Sceptrul și sângele” de Jean des Cars, proaspăt tradusă de editura Trei 😀

De la târgul Gaudeamus m-am întors acasă cu 17 cărțulii:

  • ,,Harry Potter și copilul blestemat”, ,,8 povestiri de pe Calea Moșilor”, ,,Biblioteca sufletelor”, ,,Cartea lui Julian” și ,,Sabia verii” le-am primit spre recenzia din partea Editurii Art, cărora doresc a le mulțumi pe această cale 🙂

  • Dragii mei prieteni de la Booklet Fiction mi-au oferit ,,Geniul” (continuarea ,,Legendei”) și ,,Auslander” 🙂

  • De la colaboratorii și scumpii mei prieteni de la Editura Litera am primit tot spre recenzie ,,Înainte să te cunosc” și ,,Privighetoarea” (deja citite, atât de faine au fost 😀 )

  • ,,Antimemoriile unei muze”, ,,Costumul Nici-Nu-Contează și alte povestiri”, ,,Istorie furată” urmează a fi recenzate pentru Literatura pe tocuri 😀

  • Am primit volumul 2 din seria Nemuritor de la zuza mea iubită Alina și mi-am achiziționat proaspăt lansatul volum 3 (am și monedă vikingă 😀 )

  • ,,Dragoste și revoluție. Amintirile unei românce în Turcia lui Kemal Ataturk” este o altă achiziție pe care aștept cu nerăbdare s-o citesc 😀

  • ,,Furia Aurie” am primit-o cadou de Crăciun de la prietena mea dragă Sorina, iar ,,Misterul gemenelor” de la o altă prietenă dragă, Adelina 😀

TOTAL: 24 DE CĂRȚI 😀 (Stau bine!) 

Voi cu ce cărți v-ați înnoit în luna ce tocmai a trecut? 😀 

 

Lasă un răspuns

