Concurs Editura Next (Moș Nicolae) – ÎNCHEIAT

Dragilor, astăzi este o zi specială pentru noi toți. Odată cu venirea lui Moș Nicolae intrăm în spiritul sărbătorilor de iarnă. Luna decembrie, supranumită și luna cadourilor, este cea mai frumoasă perioadă a anului. Nimic nu se compară cu plăcerea de a oferi și, evident, cu cea de a primi. Nu am putut rămâne indiferenți și, de aceea, eu împreună cu Editura Next Publishing ne-am hotărât să organizăm un concurs. Mai exact vom pune la bătaie niște premii frumușele, pe care cu siguranță le veți adora 😀 Și ca totul să fie și mai palpitant vom avea 3 câștigători și 3 premii.

Primul premiu: 1 dicționar român-turc/turc-român (despre care puteți citi mai multe aici)

Al doilea: 1 ghid de conversație român-turc

Al treilea: 1 set alcătuit din cărticele cu povești bilingve (în română și în turcă)

Foarte frumos, nu-i așa? 😀

Ca să aveți șansa de a intra în posesia unuia dintre aceste premii, trebuie să îndepliniți următoarele condiții:

  1. Like paginilor Next Publishing, Mes passions (dacă nu ați făcut-o deja)
  2. Share public acestei postări.
  3. Adăugați un comentariu (fie pe blog, fie pe pagina de facebook) în care să menționați de ce v-ați dori să câștigați unul din aceste premii.

Termen-limită: 15 decembrie, ora 16.00

Câștigătorii vor fi aleși cu ajutorul random.org.

Editura vă va livra premiile în cel mai scurt timp posibil!

 SUCCES!

UPDATE: 

  1. Câștigătoarea dicționarului român-turc/turc-român este LazOrtansa.
  2. Câștigătorul ghidului de conversație este Adi Lazar.
  3. Câștigătoarea pachetului de cărticele bilingve este Daniela Gavrila.

FELICITĂRI!!!

Aștept un mesaj privat cu datele personale (pe pagina de facebook)!

Vă aștept cu drag și la alte concursuri!

30 de comentarii

  1. Îmi doresc tare mult să câştig dicționarul român-turc, turc-român deoarece sunt pasionată de limbă turcă şi mi-ar fi de mare ajutor în învățarea acestei limbi, mai ales că o să petrec următoarele 6-7 luni în Turcia.
    Ce cadou ar fi mai frumos decât acest dicționar?😊

  2. Îmi doresc tare tare mult dicționarul român-turc/ turc-român, deoarece mi-ar fi de mare ajutor pentru a aprofunda limba turcă de care sunt tare pasionată. Acest concurs este o oportunitate tare bună pentru a-mi îndeplini visul.
    Vă mulțumesc.

  3. O adevarata provocare, dar daca m-ar „iubi” random, atunci as dori sa castig pentru ca-mi plac provocarile. Limba turca nu este tocmai punctul forte, dar din secventele prinse in ultima vreme la tv, au inceput sa-mi placa personajele(mai ales brunetii :P). Poate cine stie, depasesc bariera si cand imi vei adresa cateva expresii in turca, eu sa am habar de ele.
    Like si share facebook: Dragan Milica

  4. Limba turca cred ca incepe sa prinda la noi. Ghidul de conversatie mi-ar fi util.Este in sine o provocare. Dictionarul l-as darui unui bun prieten care invata aceasta limba! 😀

  5. Fain concurs. Succes participantilor. Nu voi participa de data aceasta, nu sunt atat de pasionata de limba turca, prefer sa las sansa celor care chiar au nevoie de carticele. 🙂

Lasă un comentariu