Nou în bibliotecă (decembrie 2016)

Luna decembrie a fost, într-adevăr, luna cadourilor în ceea ce mă privește. Numeroase cărțulii și-au făcut loc pe rafturile bibliotecii mele, devenite tot mai neîncăpătoare 😀

Fotografia postată de Mes passions.

  • Din partea prietenilor de la Editura Univers și a autorului KJ Mecklenfeld am primit volumul doi din seria ,,Hendrik de Mol”. Cât mai curând mă voi îmbarca cu destinația Planeta de Jad 😀

Fotografia postată de Mes passions.

  • Am avut șansa (datorită unei prietene dragi) de a intra în posesia cărții ,,Povestea Vienei” împreună cu un autograf din partea autorului Jean des Cars 😀

Fotografia postată de Mes passions.Fotografia postată de Mes passions.

  • Din partea Librăriei Donaris Galați am primit spre recenzie primul volum din faimoasa serie ,,Jocurile Foamei” și ,,Un băiat numit Crăciun” 🙂

Fotografia postată de Mes passions.

  • Librăria Online Libris a luat legătură cu Moș Crăciun și mi-au așezat sub brad ,,Sub aceeași stea” și ,,Spioana” 😀

Fotografia postată de Mes passions.

  • Un cadou excepțional 😀

Fotografia postată de Mes passions.

  • Moșu de la Herg Benet și-a descărcat tolba 🙂 Și ce generos a fost!!!

Fotografia postată de Hayat Seviyor.

  • Cadouri de la prietene scumpe 😀

Fotografia postată de Mes passions.                                                  Fotografia postată de Mes passions.

Fotografia postată de Mes passions.

  • O nouă achiziție 🙂

Fotografia postată de Mes passions.

       TOTAL: 21 CĂRȚI 🙂

Voi cu ce/câte cărți v-ați înnoit în ultima lună a anului trecut? 😀

        Un 2017 plin de realizări, bucurii și cărți citite! LA MULȚI ANI!

2 gânduri despre „Nou în bibliotecă (decembrie 2016)

Lasă un răspuns

