Nou în bibliotecă (ianuarie 2017)

Uite că a trecut și prima lună a anului 2017. Puține cărți și-au făcut loc în biblioteca mea, căci încă ne revenim după Gaudeamus și luna decembrie 😀

  • Cu ocazia onomasticii mele, am primit o carte pe care mi-o doream mult de tot din partea scumpului meu frățior 😀

Fotografia postată de Mes passions.

  • Mult iubita mea prietenă Vero mi-a făcut un cadou cum nu se poate mai frumos 😀 Cine avea ,,Pecetea morții” a doua zi după lansarea internațională? Euuu 🙂

Fotografia postată de Mes passions.

  • Am primit 3 cărți minunate de la o prietenă de peste hotare la care țin tare mult. Merci, Alis!

Fotografia postată de Mes passions.

TOTAL: 6 CĂRȚI (dacă punem la socoteală și epilogul seriei Divergent)

VOI CU CÂTE/CE CĂRȚULII V-AȚI ÎNNOIT ÎN LUNA LUI GERAR? 🙂

5 gânduri despre „Nou în bibliotecă (ianuarie 2017)

  1. Eu am cumparat „Vegetariana” de Han Kang si am primit „Central Park” de Guillame Musso si „Gargui” de Andrew Davidson. Desi nu am citit-o inca pe prima, dar pe celelalte ti le recomand cu caldura! Sper sa citesti cu placere cartile noi din biblioteca ta!

Lasă un răspuns

