Povestea secretă a Cezarei de Rodica Pușcașu

    “Mihail” şi “Povestea secretă a Cezarei” sunt două poveşti rupte din realitatea unor oameni pe care i-am întâlnit. ,,Sunt două poveşti despre viaţă şi moarte, dar mai ales despre iubire”
Este descrierea scrisă de Rodica Puşcaşu pe prima pagină a cărţii ei şi este foarte reală.

   Citind prima poveste “Mihail ai spune la prima privire ”a, încă o poveste fantastică”, dar m-a făcut să mă gândesc la o mulţime de lucruri. Da, pare o fantezie, dar mi-am amintit ce fantastice mi se păreau când eram copil scrierile lui Jules Verne cu întâmplările din ele, şi surpriză: în timp au devenit reale. Mi-am amintit ce “fantezistă” mi se părea ideea cuprinsă în unele cărţi de spionaj sau poliţiste, referitoare la cei care având anumite abilităţi şi normal, bine antrenaţi puteau să-ţi citească gândurile. Ei hai!!! eram de-a dreptul sceptică! Şi acum mulţi ani, în anumite împrejurări mi s-a demonstrat “pe viu” că se poate, lucru care sincer m-a fascinat, dar m-a şi îngrozit oarecum. Şi cum în ultimul timp am citit, am ascultat, am discutat cu oameni pasionaţi şi documentaţi despre alte lumi paralele, despre reîncarnare, despre mai multe vieţi trăite, povestea lui Mihail mi se pare chiar verosimilă. Dar am divagat destul, ar trebui să vorbim despre poveste…

     Mai multe despre această carte pe Literatura pe tocuri  🙂 

     LECTURĂ PLĂCUTĂ!

Imagine similară

Lasă un răspuns

