Concurs de Ziua Internațională a Cărții (ÎNCHEIAT)

În condițiile în care astăzi sărbătorim Ziua Internațională a Cărților și a Drepturilor de Autor și având în vedere că nu am mai organizat de ceva timp un concurs, zic că ar fi timpul să mă revanșez 🙂

Premiul: 2 pachete a câte 2 cărți de la Editura Herg Benet (titluri de Alexandru Voicescu, Flavius Ardelean și alții) 😀

Condiții de participare:

  1. Like paginilor Editura Herg Benet, Mes passions, Maktub. Ce a fost scris
  2. Menționați într-un comentariu la această postare numele cu care ați dat like paginilor pe facebook și răspundeți la următoarea întrebare: ,,Cum sărbătoriți/ați sărbătorit Ziua Internațională a Cărții?”
  3. Opțional: follow pe Instagram Mespassionspm

Perioada de desfășurare a concursului: 23.04-18.05.2017

Câștigătorul va fi extras cu ajutorul random.org, iar premiile vor fi expediate prin intermediul serviciului poștal.

Astea fiind spuse, mult succes!

Imagini pentru ziua internationala a cartii

UPDATE: Câștigătorii acestui concurs sunt Robert Badica și Anca Sabau! Felicitări! Aștept un mesaj privat cu datele voastre de contact!

46 de gânduri despre „Concurs de Ziua Internațională a Cărții (ÎNCHEIAT)

  1. Facebook: Boghean Daniela.
    Ziua Internațională a Cărții a fost sărbătorită de către mine cu o carte a unui autor român pe care am ajuns să îl admir. Este vorba despre Lina Moacă. Cartea se numește „Valuri de viață ” . Mi-Am şi propus să o termin tot astăzi, deci sper să reușesc!
    Am dat follow și pe instagram.

  2. Sărbătoresc cu o carte, bineînţeles. Şi cu o rearanjare a bibliotecii. 🙂 Am dat like paginilor cu numele: Roberta Ariana.

  3. Am dat like cu numele de facebook:Miki Mihaela
    De Ziua Internațională am stat in pat si am citit o carte,fiind si vremea aceasta urata.

  4. Serbez aceasta zi recitind Casatorie din dragoste – Vasugi V. Ganeshananthan. ( O citisem acum 2-3 ani si mi-am dorit sa o am a mea, asa ca anul acesta, de Paste, mi-am cumparat aceasta carte )
    Fb : Grigoras Mihaela

  5. Multumim pentru concurs!
    Like dadusem de multicel 😀 – nume Alina Geambasu
    Follow pe Instagram cu numele alynutza_04
    Cum sarbatoresc aceasta zi? Citind o carte! Si daca am spor, pana la noapte o termin si pe a doua! 😀
    Bafta tuturor!

  6. Sărbătoresc aceasta zi minunata cu „Sabia de sticlă ” de Victoria Aveyard.
    Facebook: Diana Lemnariu
    Instagram: diana_elli03

  7. Nume pe facebook la care am dat like e anca sabau, pe instagram sunt cu sabauanca1980 şi am dat following.
    Cum sărbătoresc această zi 😀 citind clar 😉

    Baftă tuturor !

  8. FB: Lary Larisa
    De ziua internationala a cartii am citit IT de Stephen King, o carte care debordeaza de suspans. Multumim pentru sansa!

  9. Contul de facebook este Cosmy Berchez.
    Voiam să sărbătoresc această zi cu o carte bună și o cană de ceai, dar am avut câteva probleme ce nu mi-au permis să citesc sau să am starea necesară pentru a mă concentra pe lectură. Sper să mă revanșez mâine. ^^

  10. Am zis ca-i neaparat cu ocazia acestei zile sa-mi imbogatesc biblioteca, asa ca astept acum cu nerabdare 4 carti, Cu maaare nerabdare :))
    Fb: Alexandra Andreea Scutaru
    Follow pe Instagram, de asemenea.
    Mult succes tuturor!

  11. Facebook: Ramona Răican, Instagram: ramona.raican
    Am cautat carti, am comandat carti, am citit si am participat la concursuri cu carti 🙂

  12. 23 aprilie a fost si ultima zi a Campionatului European de Gimnastica tinut la Cluj-Napoca. Asadar am petrecut ziua cu alternantze: vizionarea finalei si cititul. Seara am terminat de citit cartea „Oamenii cartilor”,de Geraldine Brooks.
    Fb: Daniela Ancau

Lasă un răspuns

