Nou în bibliotecă (aprilie 2017)

  • Scumpii mei prieteni de la Grupul Editorial Corint m-au surprins cu două colete uimitoare, unul primit la începutul lunii și un altul la sfârșit, făcându-mă să radiez de bucurie 😀 (,,Trei coroane întunecate”, ,,Prin deșert spre libertate”, ,,El Narco”/ ,,Martha Bibescu și vocile Europei”, ,,Turcia lui Erdogan”, ,,Noii împărați. Putere și dinastii comuniste în China”)

Fotografia postată de Mes passions.

Fotografia postată de Mes passions.

  • De la Librăria Online Libris am primit spre recenzie ,,50 cele mai frumoase scrisori de dragoste din toate timpurile”, despre care am scris aici. 😀

Fotografia postată de Mes passions.

  • Alți prieteni dragi, de data aceasta de la Grupul Editorial Litera, mi-au trimis trei cărțulii minunate, de care abia aștept să mă bucur 😀 (,,Supraviețuitoarea”, ,,Fata dinainte”, ,,Elefanții nu uită niciodată”)

Fotografia postată de Mes passions.

  • Și nu în ultimul rând, am primit în urma unui schimb două ghiduri de excepție despre Muzeul Louvre și, respectiv, Prado 🙂

Fotografia postată de Mes passions.

  TOTAL: 12 CĂRȚI 🙂 (Hai că nu-i rău 😀 ) 

      Voi cu ce/câte cărți v-ați înnoit în aprilie?

Lasă un răspuns

