Club de lectură (vacanța de vară 2017)

    GIMNAZIU:

    LICEU:

3 gânduri despre „Club de lectură (vacanța de vară 2017)

  1. Oare mai este cineva (inafara de mine) care nu a citit seria HP? :))
    Am incercat odata, acum cativa ani, dar zau daca m-a prins vreun pic. Totusi, am zis ca poate ii mai dau o sansa, dar nu stiu cand se va intampla asta. In schimb, filmele le-am adorat! 😀

    1. Eu nu am văzut filmele, iar de citit am reușit până acum doar primele două volume în varianta de la Arthur 🙂 Voi încerca să recuperez vara asta și următoarele două 😀 Nici pe mine nu mă atrăgeau și îmi amintesc că eram în clasele primare și aveam niște prieteni de familie obsedați de Harry Potter. Ce-i drept erau puțin mai mari decât mine, însă citiseră toate cărțile, văzuseră toate filmele și se jucau pe calculator tot felul de jocuri cu HP :))

      1. Recomand filmele! Ediția de la Arthur mi se pare foarte drăguță și parcă îndeamnă la citit. Poate voi reuși să citesc și eu măcar primul volum vara asta. 🙂

Lasă un răspuns

