Concurs Agatha Christie (ÎNCHEIAT)

A început vacanța, vara și-a intrat pe deplin în drepturi. În aceste zile caniculare alegem să ne petrecem timpul liber undeva la umbră, în compania unei cărți bune. Agatha Christie și ale ei romane polițiste reprezintă o idee mai mult decât potrivită. Enigme de descifrat, detectivi iscusiți, aventură, mister. Ce ne-am mai putea dori?

Din acest motiv, m-am hotărât să organizez un concurs pentru voi, împreună cu dragii mei prieteni de la Grupul Editorial Litera. Premiul constă în volumul ,,Elefanții nu uită niciodată”, publicat de autoare în 1972 și tradus de Editura Litera într-un format simpatic la începutul acestui an.

Sinopsis: 

,,Prietena lui Hercule Poirot, scriitoarea Ariadne Oliver, primește o solicitare ciudată din partea unei necunoscute: să îi spună adevărul despre moartea soților Ravenscroft – el a ucis-o pe ea sau ea l-a ucis pe el, apoi s-a sinucis? Dar cine ar mai putea ști, după cincisprezece ani, ce s-a întâmplat de fapt cu cei doi soți și cu sora lui lady Ravenscroft, moartă și ea, tot atunci, într-un accident? Cu ajutorul lui Poirot, Ariadne va încerca să dezlege misterul unei tragedii provocate în egală măsură de dragoste și de ură.”        

 Ce trebuie să faceți pentru a intra în posesia acestui roman polițist?

  1. Like paginilor Editura Litera, Mes passions, Maktub. Ce a fost scris.
  2. Share public acestui articol.
  3. Menționați într-un comentariu răspunsul la această întrebare: Ați mai citit vreo carte semnată de Agatha Christie? Dacă da, ce titlu poartă și ce impresie v-a făcut? 

Perioadă de desfășurare:  22.06-10.07.2017

     Câștigătorul va fi ales cu ajutorul random.org!

      Succes!

19489245_1221192358007199_1613344895_n.jpg

UPDATE: Câștigătoarea concursului este Radu Cristina. Felicitări!

Capture.PNG

21 de gânduri despre „Concurs Agatha Christie (ÎNCHEIAT)

  1. Din pacate nu am citit Agatha Christie, dar am citit Rodica Ojog Brasoveanu. Mi-ar placea mult sa citesc carti scrise de Agatha, dar v-o recomand si pe a noastra Rodica, scrie foarte bine, de fapt scria…

      1. Era prima mea carte a Rodicai Ojog-Brasoveanu si da, m-am prapadit de ras. Am si ras la birou o zi intreaga pe seama ideilor nebune de a scala de cadavre.

  2. Am citit cateva cărți scrise de Agatha Cristie si îmi plac foarte mult, în bibliotecă am in jur de 15-20 de carti scrise de ea. Ultima care îmi vine în minte este Răul sub soare. Citind-o am aflat ca nu întotdeauna e bine sa stai sub soare si ca uneori te poate paste multe pericole: sa te umbli de păr, sa faci başici, pistrui sau chiar sa fii ucis 😊, deci atentie la soare.

  3. Am citit mai demult ” Zece negri mititei”, „Crima din Orient Express”, „Cu cartile pe fata”. Nu prea imi mai amintesc actiunea, insa stiu ca nu le puteam lasa din mana pana nu aflam tot ce se intampla, ma tineau conectata.

  4. Am citit cartea zece negri mititei si mi-a placut in mod deosebit cartea, avand in vedere ca fiecare rand exprima surprindere, uimire…

  5. Da! Sunt fan Agatha Christie, am citit mai multe. Prima care mi-a venit in minte este „Crima din Orient Express”, va aparea si o ecranizare noua acum. Mi-a placut mai ales pentru modul inedit de operare.

  6. Am citit Cei patru mari , mai am 2 carti ale autoarei in biblioteca necitite. Mi-a placut mult si intentionez sa mai citesc !!!!

  7. Cred ca cel mai cunoscut roman al autoarei este zece negri mititeti. Mie imi place foarte mult cum scrie Agatha Christie. Nu degeaba este numita regina romanelor politiste!

  8. Din pacate n-am citit nimic pana acum de Agatha Christie. Am cateva carti de la ea si mereu vreau sa le citesc, dar nu am starea necesara. 🙂 Sper sa le citesc vara aceasta.
    FB: Andreea R. Cristina

  9. Am citit foarte multe carti scrise de Agatha ,este autoarea mea preferata cel mai mult ma impresionat „Zece negrii mititei „

  10. Printre primele carti pe care le am citit (in afara de cele pentru copii) se numara Zece negri mititei. Asa mi-am descoperit pasiunea pentru citit. Cel mai mult mi-a placut Cortina. Ultimul caz al lui Poirot. Mi s-a facut dor de Poirot in timp ce citeam, de parca nu as mai fi putut citi nimic despre el.

  11. Printre primele carti pe care le am citit (in afara de cele pentru copii) se numara Zece negri mititei. Asa mi-am descoperit pasiunea pentru citit. Cel mai mult mi-a placut Cortina. Ultimul caz al lui Poirot. Mi s-a facut dor de Poirot in timp ce citeam, de parca nu as mai fi putut citi nimic despre el.

Lasă un răspuns

