Nou în bibliotecă (martie 2016)

Luna martie a fost o lună plină cu multe sponsorizări și cadouri 🙂

  • Luna a început foarte bine, căci din prima zi am primit un superb colet de la Editura Univers, cărora doresc să le mulțumesc pe această cale atât pentru cărți, cât și pentru noua colaborare 🙂 (Lumea Sofiei, Galben ca șofranul, Început și sfârșit, Suferință)

  • Vero, prietena mea dragă și scumpă, mi-a făcut o mare bucurie, completându-mi seria ,,Regii blestemați” 🙂

12923256_854092498050522_7598709142752347584_n.jpg

  • De la vechii și dragii prieteni de la Editura Art: ,,Furia roșie”, ,,Omul de zăpadă care voia să întâlnească soarele/Le bonhomme de neige qui voulait rencontrer le soleil”, ,,Cronicile din Narnia(#2)”, ,,Percy Jackson și Olimpienii (#5), ,,Doamna Doubtfire” 🙂
  • Odată cu venirea primăverii a mai venit o nouă colaborare, cu o editură pe care recent am descoperit-o: Booklet Fiction 😀 Mulțumesc mult atât pentru cărți, cât și pentru colaborarea propriu-zisă! (Legenda, Tiger Lily)

Voi ce v-ați mai cumpărat? Ce ați mai primit? 🙂

2 comentarii

Lasă un comentariu